Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine  Belmond Wine & Spirits (www.belmond.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Belmond Wine & Spirits (www.belmond.si) je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Belmont d.o.o., v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob potrditvi nakupa v spletni trgovini obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Belmond Wine & Spirits (www.belmond.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Za uporabo spletne trgovine Belmond Wine & Spirits (www.belmond.si) mora uporabnik soglašati z vsebino splošnih določil.

Podatki o ponudniku

Belmond Wine & Spirits (www.belmond.si) je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Belmont d.o.o. Vsi podatki o upravljalcu so navedeni na povezavi Kontakt.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja (ime in sedež podjetja); kontaktne naslove (e-pošta, telefon); bistvene značilnosti blaga oziroma storitev; dostopnost izdelkov; pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave); vse cene jasno in nedvoumno določene z razvidnostjo ali že vsebujejo davke ter stroške dostave); način plačila in dostave; časovno veljavnost ponudbe; ter rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi.

Cene

Vse cene v spletni trgovini Belmond Wine & Spirits (www.belmond.si) so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cena, navedena zraven artikla v spletni trgovini ne vsebuje stroškov pošiljanja. Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne do spremembe le-teh, saj se zaradi narave poslovanja preko interneta cene lahko pogosto spreminjajo brez predhodnega opozorila. Velja tista cena, ki je bila poslana kupcu pri potrditvi naročila (na dan zaključka in oddaje naročila).

Cena izpisana ob koncu naročila je končna cena, sestavljena iz cene artikla in stroškov pošiljanja, če se kupec odloči za način prevzema preko dostavne službe.
Stroške pakiranja in embalaže krije ponudnik.

Postopek nakupa

Izbor artiklov in oddaja naročila

Uporabnik izbere artikle, ki si jih želi, ter izbere funkcijo Nakup/Povpraševanje. Po prejeti zahtevi za nakup oz. povpraševanje se kupcu prek e-maila pošlje ponudbo z navedenimi artikli in možnostmi plačila in dostavo. Po potrjeni ponudbi s strani kupca je nakup izvršen.

Potrditev naročila

Najkasneje v roku 48 ur med delovnimi dnevi (sobota, nedelja in prazniki so dela prosti dnevi) ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko oziroma ga kako drugače kontaktira. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dobave. Na tej stopnji je med kupcem in ponudnikom nepreklicno sklenjena pogodba o nakupu.

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti. Po preteku 2 ur mora preklic naročila opraviti preko telefona. V elektronskem sporočilu obvezno navedite navesti naslednje podatke:
1. V naslovu sporočila: Preklic naročila
2. V vsebini sporočila navedite: številko naročila in ime in priimek kupca

Odpošiljanje blaga

V kolikor kupec izbere način prevzema »GLS dostavna služba«, ponudnik v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago, ter o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v tem elektronskem sporočilu obvesti kupca tudi o politiki vračila blaga, sporoči kontaktne št. v primeru zamujanja blaga in na kak način se rešujejo vračila in reklamacije.

Načini plačila

Trenutno spletna trgovina Belmond Wine & Spirits (www.belmond.si) omogoča naslednje oblike plačevanja:
o Plačilo z gotovino po povzetju. Plačilo po povzetju je možno samo za naročila v skupni vrednosti do 300 EUR.
o Po predračunu oz. z nakazilom na transakcijski račun upravitelja spletne trgovine Belmond Wine & Spirits  (www.belmond.si), podjetja Belmont d.o.o., transakcijski račun račun SI56 SI56 0203 7025 7929 791 pri NLB d.d.. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila oz. predračuna. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in nam tako omogočite, da informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem in si tako zagotovite hitrejšo izvedbo.

Pri plačilu po povzetju dostavljalcu iz dostavne službe ob prevzemu paketa izročite gotovino in dostavna služba bo v vašem imenu opravila plačilo. Celotna kupnina in stroški dostave so navedeni v ponudbi. Ob prevzemu kupec s podpisom potrdi količino in kakovost naročenega blaga. Dostavni službi kupec ne plača nobenih dodatnih stroškov.

Če ste pri oddaji naročila izbrali plačilo po predračunu, lahko predračun plačate, ko s strani ponudnika prejmete obvestilo, da je naročilo pregledano in potrjeno. Po opravljenem plačilu prosimo, da na elektronski naslov info@belmond.si  pošljete potrdilo o plačilu in si tako zagotovite hitrejšo obravnavo vašega naročila.

Dobavni roki in dostava

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku in na način, ki je naveden v ponudnikovem elektronskem sporočilu po prejemu kupčevega naročila. Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova.

Dostavna služba

Dostava se izvaja preko našega pogodbenega partnerja GLS SLOVENIJA.

Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah - lahko vam dostavijo paket tudi na delovno mesto oz. na drugi želeni naslov. Če dostava ni uspešna, oziroma če ste ob času dostave odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo, vi pa lahko pozneje pokličete in se dogovorite za dostavo ali pa paket prevzamete osebno v depojih GLS Slovenija po celotni Sloveniji. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM).

Izguba ali poškodbe blaga

Za izgubo ali poškodbe pošiljke odgovarja prevoznik. V kolikor kupec sumi, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, je dolžan prejeto blago takoj pregledati v prisotnosti dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih v njihovem imenu ne more rešiti niti ponudnik. V kolikor ste ugotovili, da je blago poškodovano, zahtevajte reklamacijski zapisnik, vpišite vidne napake in zahtevajte podpis od dostavljalca. Zaželeno je tudi, da je poškodba evidentirana s fotoaparatom ali mobilnim telefonom.

Priporočamo vam, da pri naročilu blaga navedete telefonsko številko, kjer ste stalno dosegljivi oz. vašo GSM številko, saj vas bomo v primeru naročila večjih dimenzij ali določenih podrobnosti glede naročila, tudi predhodno poklicali.

Stroški dostave

Naročilo nad 100 € je brez stroškov dostave. Pri naročilu pod 100 € se naročniku zaračunavajo pavšalni stroški dostave v višini 3,80 z že obračunanim 22% DDV.

Pravica odstopa od nakupa ter vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo pravico, da v petnajstih dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo zato treba navesti razlog.

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na e-mail info@belmond.si blago pa vrniti v nadaljnjih 15 dneh.

Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni od prejetja vrnjenega blaga, če je le-to nepoškodovano, v neodprti embalaži ter v nespremenjeni količini. Kupnina se nakaže na osebni bančni račun kupca, ki ga kupec sporoči v obvestilu o vračilu blaga.

V kolikor je prišlo do dostave napačnega blaga (napaka na strani ponudnika) pa krije stroške vračanja reklamiranega blaga ponudnik.

Če kupec od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka. Blago mora biti vrnjeno skupaj z originalno embalažo. Izdelkov, na katerih so vidne sledi uporabe ni mogoče vrniti, saj se videne sledi uporabe štejejo kot poškodbe. Artikli, kupljeni na daljavo, namreč niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da prejeto pošiljko odprete, pregledate in če vam kakorkoli ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, lahko odstopite od nakupa in blago nepoškodovano vrnete nazaj na naš naslov.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko, ter v primerih, ko nakup ni izveden na osnovi pogodbe, sklenjene na daljavo, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine za vračilo blaga.

Kupec prav tako nima pravice do odstopa od pogodbe, pri kateri je predmet blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo (personalizirane darilne košarice, personalizirani gravirani kozarci, ostala personalizirana darila).

Ta priporočila ne veljajo, če je blago ob nakupu uničeno, poškodovano, ne deluje, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec je ob prevzemu blaga, osebnem ali ob dostavi, dolžan pregledati skladnost blaga z naročilom. V primeru vidne poškodbe embalaže mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi.

Poskrbeli bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljača.

Ponudnik prav tako ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja ali potrjeni končni ceni nakupa.

Zbiranje in varstvo osebnih podatkov

Podjetje Belmont d.o.o. kot upravljavec vodi, vzdržuje in nadzira zbirko osebnih podatkov posameznikov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1).

Podjetje Belmont uporablja zbrane osebne podatke za naslednje namene: raziskava trga, obveščanje o novih ponudbah, novostih in ugodnostih, pošiljanje promocijskih kod za uveljavljanje popustov, ter za pošiljanje drugega reklamnega gradiva.

V času upravljanja z osebnimi podatki je posamezniku na voljo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v zbirki podatkov, udeleženec pa od upravljavca pa lahko zahteva tudi trajno ali začasno prenehanje uporabe njegovih osebnih podatkov.

Zasebnost in piškotki

Kaj so piškotki in kako delujejo?

Piškotek je majhna datoteka, ki se shrani na računalniku ob obisku spletne strani. Piškotki vsebujejo različne informacije, ki jih spletna stran prebere, ko jo ponovno obiščete. Uporablja jih večina sodobnih spletnih strani.

Sami po sebi piškotki niso škodljivi, ne vsebujejo virusov ali kakšne drugačne zlonamerne kode. Uporabljajo se za različne namene, za seje (npr. prijavljanje na forume), za košarice v spletnih trgovinah, za prikaz različnih naprednih vsebin na spletni strani (npr. zemljevidi, video), za vodenje statistike obiska strani, za podporo vtičnikom družabnih omrežij, ter tudi za prikazovanje oglasov po meri uporabnika spleta.

Zakonsko omejevanje piškotkov je predvsem posledica zlorabe tehnologije piškotkov za sledenje uporabnikom in s tem poseganja v zasebnost na spletu.

Vrste piškotkov

Piškotki imajo lahko zelo različne sestavine. Dobri piškotki so zelo koristni za obiskovalce, še posebej za seje, prijave, košarice artiklov in podobne naloge spletne strani. Nekateri piškotki so koristni predvsem za lastnike spletnih strani. Na primer služijo za spremljaje količino obiska, torej doseg svojega spletnega mesta, posredno pa koristijo tudi končnim obiskovalcem, saj omogočajo avtorjem vsebin vpogled v to, kateri prispevki na spletni strani so za obiskovalce zanimivi, na podlagi povratnih informacij, pa lahko spletno stran približajo bralcem z zanimivejšimi vsebinami. Nekateri piškotki pa, vsaj iz vidika Informacijskega urada, niso dobri. Ti neokusni piškotki predvsem beležijo podatke o vaših aktivnostih na spletu, ki jih potem v obdelajo in pridobljene informacije posredujejo tretjim subjektom, najpogosteje oglaševalcem. Zaradi tega se na primer različnim ljudem na spletu prikazujejo različni oglasi. Vsak vidi oglase izdelkov in storitev, ki jih bo bolj verjetno kupil. Lastnikom sledilnih piškotkov pa to omogoča večji zaslužek iz oglaševanja. Urad informacijskega pooblaščenca deli piškotke predvsem glede na invazivnost:

• Začasni ali sejni piškotki
• Trajni ali shranjeni piškotki
• Lastni piškotki
• Drugi piškotki

Vsako vrsta piškotkov se v zakonodaji in smernicah pooblaščenca tretira drugače, kar lastnikom spletnih strani in spletnim razvijalcem otežuje doseganje skladnosti z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Lastnikom spletnih strani nalaga, da se morajo o problematiki zasebnosti piškotkov podrobno podučiti, ter o uporabi le teh osveščati tudi svoje spletne obiskovalce. V primeru invazivnejših piškotkov pa morajo od obiskovalcev pridobiti soglasje za njihovo uporabo.

Več o uporabi piškotkov na naši strani najdete tukaj. (dodaj link)

Promocijska sporočila

Obvestila o akcijah, novicah in ugodnostih bodo jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Željo uporabnika, da ne prejema promocijskih elektronskih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval. Uporabniku je v vsakem trenutku omogočena možnost prekinitve prejemanja promocijskih sporočil. Ponudnik se zavezuje, da bo promocijska sporočila pošiljal največ enkrat mesečno.

Nagradne igre

Organizacija nagradnih iger

Podjetje Belmont d.o.o. občasno organizira različne nagradne igre, ki potekajo prek Facebook profila spletne trgovine Belmond Wine & Spirits (https://www.facebook.com/belmondwineandspirits/) ali prek ostalih komunikacijskih kanalov.
Organizator nagradne igre je podjetje Belmont d.o.o., Nadgoriška 8, 1231 Ljubljana.

Sodelovanje v nagradnih igrah

V nagradni igri lahko sodelujejo vse polnoletne fizične osebe s stalnim prebivališčem v Republiki Sloveniji. Osebe, ki kakorkoli neposredno sodelujejo pri izvedbi nagradne igre, ne morejo sodelovati v nagradni igri.

Druge določbe

Pogoj za pridobitev nagrad je, da udeleženci soglašajo s pravili nagradne igre.
Nagrade ni mogoče zamenjati za gotovino. Prenos nagrad na tretjo osebo ni možen. Organizator lahko zahteva, da nagrajenec z ustreznim dokumentom dokaže svojo identiteto.
Organizator in osebe, ki sodelujejo pri izvedbi nagradne igre, ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izvirala iz nagrad. Organizator nagradne igre ne prevzema nobenih odgovornosti ob koriščenju glavnih nagrad, se pravi eventuelnih poškodb, zdravstvenih zapletov ali tatvin pri koriščenju. V primeru okoliščin, na katere organizator ne more vplivati (višja sila), organizator lahko odpove nagradno igro. O tem mora prek medijev obvestiti udeležence. V takšnem primeru udeležencem ne odgovarja za nastalo škodo. Odločitev organizatorja o vseh vprašanjih v zvezi z nagradno igro oziroma uporabo pravil je dokončna in velja za vse udeležence.

Pravila nagradne igre

Pravila nagradne igre bodo objavljena na spletni strani www.belmond.si in FB profilu Belmond Wine & Spirits (https://www.facebook.com/belmondwineandspirits/ ).

Hranjenje spiska nagrajencev

Seznam nagrajencev hrani podjetje Belmont d.o.o., Nadgoriška cesta 8, 1231 Ljubljana, vendar največ 1 leto, nato se arhiv uniči.

Avtorske pravice

Spletna trgovina Belmond Wine & Spirits (www.belmond.si) in vsi podatki, opisi izdelkov, programska koda, tehnologije, slike artiklov in grafika ter ostali nenašteti elementi prikazani na spletnem mestu ponudnika so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Odveza odgovornosti

Podjetje Belmont d.o.o. se zavezuje, da bo na spletnih straneh spletne trgovine Belmond Wine & Spirits (www.belmond.si) objavljalo točne in verodostojne informacije ter podatke. Vendar pa podjetje Belmont d.o.o. ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih strani www.belmond.si.

V primeru, da se lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov, bo ponudnik kupca nemudoma obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenih artiklov.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika telefonsko, preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja:

Belmond d.o.o.
Nadgoriška cesta 8
1000 Ljubljana

e-mail: info@belmond.si in na gsm: 040 33 33 67

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka. Ponudnik si bo po svojih najboljših močeh prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Pomoč in informacije

Za pomoč in dodatne informacije nas lahko kontaktirate na e-mail: info@belmond.si in na GSM: 040/33 33 67.

Končna določba

Ta splošna določila pričnejo veljati z 01.01.2017.

COPYRIGHT © 2016 BELMOND D.O.O. / VSE PRAVICE PRIDRŽANE. IZDELAVA SPLETNE TRGOVINE CARPEDIEM D.O.O.

Dobrodošli!

Vstopate v spletno trgovino s prestižnimi šampanjci, izbranimi vini, izvrstnimi rumi, konjaki in ostalimi pijačami.

Spletna stran vsebuje informacije o alkoholnih pijačah, zato je vstop dovoljen samo polnoletnim osebam.

Prosimo, da s klikom na gumb potrdite vašo starost.

Spletno mesto za namen izboljšave delovanja uporablja piškotke. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov. Več informacij